لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس سَبک خود را عوض کرد / آن ها می توانند قهرمان شوند

یوونتوس سَبک خود را عوض کرد / آن ها می توانند قهرمان شوند

یوونتوس توانست پس از ماجراهای کالچوپولی که به لطف موراتی و عده ای دیگر در ایتالیا راه انداخته شده بود ، بار دیگر قدرت اول ایتالیا شود و در فصل جاری حتی با پیشرفت چشمگیر در اروپا به فینال لیگ قهرمانان در برلین هم برسد . یوهان کرایف سرمربی اسبق بارسا در مورد پیشرفت بیانکونری و جدال بارسا و یووه در فینال امسال اینگونه گفت :

" یکی از مهم ترین دلایل موفقیت یووه در این فصل تماشاگران فوق العاده ی آن ها بوده است و یووه باز هم ثابت کرد که موفقیت خریدنی نیست و تنها با پول بدست نمی آید "

" ما دیدیم که در بازی های خانگی هواداران همیشه ورزشگاه را پُر کرده اند و این یکی از دلایلی بود که سبک یوونتوس را تغییر داد، زیرا بازیکنان مجبور بودند هواداران درون ورزشگاه را به هیجان بیاورند "

" یووه با تغییر سبک و روش توانست موفق شود و در این بین بازیکنان خوبی را هم بخدمت گرفت. آن ها در بخش های اساسی تغییرات مدیریتی داشتند و این به نفع آن ها شد . در خرج کردن ، برنامه ریزی و گرفتن بازیکن "

" یووه اولین تیمی بود که فهمید داشتن آن سبک ِ ایتالیایی دیگر جذاب نیست و لازم است آن را عوض کند ، بازیکنان یووه هم فصل فوق العاده ای را گذراندند و ثابت کردند که حرفه ای و بزرگ هستند "

فینال با بارسلونا ؟

" آن ها حالا در فینال هستند و می توانند به افتخار بزرگی دست پیدا کنند . بازی دشواری برای هر دو تیم وجود دارد اما در مورد یووه هم می توان گفت که شانس دارند جام قهرمانی را بالا ببرند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: